-
Deals Services
Η ομάδα Deals Services της Grant Thornton χαρακτηρίζεται από την απαραίτητη εμπειρία και τεχνογνωσία για τον ολοκληρωμένο έλεγχο σε όλα τα στάδια μιας συναλλαγής.
-
Technology
Η Grant Thornton και το τμήμα Technology, μέσω της τεχνογνωσίας και εμπειρίας που διαθέτει, προσφέρει υπηρεσίες που βοηθούν τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν σε ένα μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον και να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο λειτουργίας τους.
-
Strategy and Investments
Στο τμήμα του Strategy and Investments προσφέρουμε συμβουλές για τη διαχείριση κεφαλαίων, τον στρατηγικό σχεδιασμό και υπηρεσίες λειτουργικής βελτίωσης.
-
Environmental, Social, Governance, Risk & Compliance
Στο τρέχον επιχειρηματικό και κανονιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις φιλοδοξούν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις απαιτήσεις του σήμερα, και να δημιουργήσουν αξία με βιώσιμους όρους.
-
Audit
Οι ομάδες ελέγχου της Grant Thornton απαρτίζονται από άρτια καταρτισμένα και εξειδικευμένα στελέχη με μεγάλη εμπειρία στον έλεγχο.
-
Business Growth Advisory
Στην Grant Thornton, κατανοούμε τη σημασία της εναρμόνισης της χρηματοοικονομικής πληροφόρησης με τις κανονιστικές αλλαγές και την ανάγκη για ακριβή χρηματοοικονομική πληροφόρηση και συμβουλευτική υποστήριξη.
-
Φορολογία επιχειρήσεων
Οι υπηρεσίες φορολογίας επιχειρήσεων της Grant Thornton παρέχουν συμβουλές και λύσεις σε όλα τα θέματα που πιθανώς να έχει η επιχείρησή σας.
-
Φορολογική συμμόρφωση
Τα στελέχη της φορολογικής συμμόρφωσης εταιρειών διαθέτουν πολυετή εμπειρία, τόσο σε πολυεθνικές όσο και σε μεγάλες εγχώριες εταιρείες όλων των κλάδων δραστηριότητας
-
Διεθνής φορολογία
Η Grant Thornton γνωρίζει ότι οι φορολογικών εξελίξεων προς όφελος της επιχείρησης σας είναι ένας παράγοντας επιτυχίας σε διεθνές επίπεδο.
-
Ενδοομιλικές συναλλαγές
Η Grant Thornton μπορεί να βοηθήσει τόσο για τις εγχώριες, όσο και για τις πολυεθνικές επιχειρήσεις στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, στον σχεδιασμό και στη διαχείριση του κινδύνου.
-
Υποστήριξη σε φορολογικούς ελέγχους
Η Grant Thornton μπορεί να εξασφαλίσει ότι θα είστε προετοιμασμένοι για τους φορολογικούς ελέγχους και πιθανές διαφορές.
-
Private Client Tax Services
Στην Grant Thornton, συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας για να δημιουργήσουμε φορολογική στρατηγική και σωστή τεκμηρίωση κρίσιμων ενεργειών του παρελθόντος με τον "φάκελο υπεράσπισης"
-
Έμμεσοι φόροι
Στην Grant Thornton πιστεύουμε ότι οι συνέπειες των έμμεσων φόρων στις επιχειρηματικές αποφάσεις θα πρέπει να λαμβάνονται εξίσου σοβαρά υπόψη όπως και κάθε άλλο κόστος της επιχείρησης
-
Φορολογική αναδιοργάνωση επιχειρήσεων
Είτε η εταιρεία σας βρίσκεται σε μια περίοδο σημαντικής αναδιάρθρωσης ή αλλαγών στην στρατηγική κατεύθυνση η Grant Thornton Tax είναι η σωστή επιλογή στους φορολογικούς συμβούλους.
-
Προληπτικός φορολογικός έλεγχος επιχειρήσεων (Tax Due Diligence)
Ο προληπτικός φορολογικός έλεγχος μπορεί να βοηθήσει την εταιρία σας να εντοπίσει και να αξιολογήσει όλες τις πιθανές φορολογικές επιπτώσεις που μπορούν να έχουν προκύψει από μια συναλλαγή.
-
Βελτιστοποίηση του παραγωγικού μοντέλου
Ενημερωθείτε σχετικά με την βελτίωση του παραγωγικού μοντέλου της εταιρίας σας με αναδιοργάνωση των παραγωγικών σας δραστηριοτήτων από την Grant Thornton.
-
Υπηρεσίες Διεθνώς Μετακινούμενου Προσωπικού
Η διεθνής κινητικότητα ταλέντων είναι βασικό στοιχείο μιας επιτυχημένης παγκόσμιας επιχείρησης και μαζί της συνοδεύονται από προκλήσεις και κινδύνους, καθώς και ευκαιρίες.
-
Accounting & Tax Compliance Services
Η μεταφορά υποστηρικτικών και περιφερειακών λειτουργιών εκτός εταιρείας και η ανάθεσή τους σε ειδικούς εξωτερικούς συνεργάτες (Business Process Outsourcing) αποτελεί πλέον βέλτιστη πρακτική για τις εταιρείες εκείνες που επιδιώκουν τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα.
-
HR & Payroll services
Η διαχείριση της μισθοδοσίας είναι μία από τις πιο δύσκολες και χρονοβόρες διαδικασίες που αντιμετωπίζει μια εταιρία όταν διαχειρίζεται στοιχεία του προσωπικού της. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες μας προσαρμόζονται στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρίας, σύμφωνα με το εκάστοτε ασφαλιστικό και εργατικό νομικό πλαίσιο.
-
Τράπεζες
Η αφοσιωμένη ομάδα στην παροχή υπηρεσιών προς τις Τράπεζες και τις εταιρείες κινητών αξιών έχει κατανείμει την εμπειρία της και τους πόρους της με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται έγκαιρα και αποτελεσματικά στις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών μας.
-
Ασφαλιστικός Κλάδος
Ως ελεγκτές πιστεύουμε στην προστιθέμενη αξία των ελεγκτικών μας υπηρεσιών υιοθετώντας μία επιχειρησιακή προσέγγιση σε κάθε ελεγκτικό έργο.
-
Εταιρείες Διαχείρισης Κεφαλαίων
Μέσα από ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών προσδιορίζουμε τις ανάγκες των πελατών μας και προσφέρουμε λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και αποτελεσματικά.
-
Τράπεζες
Η αφοσιωμένη ομάδα στην παροχή υπηρεσιών προς τις Τράπεζες και τις εταιρείες κινητών αξιών έχει κατανείμει την εμπειρία της και τους πόρους της με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται έγκαιρα και αποτελεσματικά στις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών μας.
-
Ασφαλιστικός Κλάδος
Ως ελεγκτές πιστεύουμε στην προστιθέμενη αξία των ελεγκτικών μας υπηρεσιών υιοθετώντας μία επιχειρησιακή προσέγγιση σε κάθε ελεγκτικό έργο.
-
Εταιρείες Διαχείρισης Κεφαλαίων
Μέσα από ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών προσδιορίζουμε τις ανάγκες των πελατών μας και προσφέρουμε λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και αποτελεσματικά.
-
Φορείς Κεντρικής Κυβέρνησης
Η Grant Thornton, αξιοποιώντας τη μακρόχρονη εμπειρία της και την εμπειρία του δικτύου της από την υλοποίηση έργων σε φορείς κεντρικής κυβέρνησης, είναι έτοιμη να αναπτύξει την κατάλληλη ομάδα έργου που θα εργαστεί προκειμένου να προσδιοριστεί η λύση – υπηρεσία εκείνη που θα συμβάλει στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί για κάθε φορέα.
-
Δημόσιες Επιχειρήσεις & Οργανισμοί
Το τμήμα Public Sector της Grant Thornton μπορεί να υποστηρίξει τις Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που τίθενται λόγω των σημερινών απαιτήσεων της οικονομίας.
-
Φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Η Grant Thornton προσφέρει ελεγκτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες για την υποστήριξη των φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης στην αντιμετώπιση των προκλήσεων.
-
ΕΣΠΑ και Ειδικές Υπηρεσίες Διαχείρισης
Η εξειδικευμένη ομάδα στελεχών της Grant Thornton μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες Τεχνικής Βοήθειας κατά το στάδιο του σχεδιασμού, της υλοποίησης, της διοίκησης και του ελέγχου των προγραμμάτων και έργων που διαχειρίζονται οι Ειδικές Υπηρεσίες Διαχείρισης.
-
Φορείς Δημόσιας Υγείας
Η ομάδας στελεχών της Grant Thornton αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες που στόχο έχουν την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε όλα τα επίπεδα του δημοσίου συστήματος υγείας.
-
Ασφαλιστικά Ταμεία
Tο Τμήμα Public Sector με τα έμπειρα στελέχη που διαθέτει, μπορεί να υποστηρίξει τα ασφαλιστικά ταμεία παρέχοντας τις κατάλληλες ελεγκτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες που θα απαντήσουν στις ανάγκες τους.
-
Ξενοδοχειακές & Τουριστικές Υπηρεσίες
Hotels & tourism services
-
Υπηρεσίες Μεταφορών
Η ομάδα ειδικών της Grant Thornton αποτελείται από ανθρώπους με πολυετή επαγγελματική πείρα στον κλάδο των μεταφορών
-
Τεχνολογία της Πληροφορίας
Τα εξειδικευμένα στελέχη μας προσφέρουν υποστήριξη στην επιχείρησή σας σε κάθε βήμα, σε οποιαδήποτε φάση του κύκλου ζωής της.
-
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Από την αρχή, θα διαπιστώσετε ότι κατανοούμε τις σημερινές και τις μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησής σας, χάρη στη δέσμευση και την εμπειρία που έχουμε στον κλάδο των μέσων επικοινωνίας.
-
Τηλεπικοινωνίες
Οι άνθρωποι μας σας προτείνουν τις καλύτερες εμπορικές και ρεαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στον πραγματικό κόσμο του κλάδου των τηλεπικοινωνιών.
Οι τραπεζικοί ταμίες ίσως να μην είναι ποτέ ξανά απασχολημένοι. Παρακολουθώντας τον αριθμό των πελατών που χρησιμοποιούν το internet και το mobile banking ο οποίος διπλασιάστηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας ξεπερνώντας τα 3 εκατομμύρια και συνεχίζει να αυξάνεται, εκτιμάται ότι σημαντικό μέρος αυτών δε θα επιστρέψουν ξανά στο δίκτυο καταστημάτων παρά μόνο αν είναι απολύτως απαραίτητο (για παράδειγμα επιβεβαίωση ταυτότητας με επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας).
Η μετάβαση στην ψηφιακή τραπεζική βρίσκονταν ήδη σε εξέλιξη, όντας ήδη στα στρατηγικά σχέδια των περισσότερων οργανισμών ανεξαρτήτου μεγέθους, αλλά ο Covid-19 έχει καταστήσει την ανάγκη για μειωμένο λειτουργικό κόστος και βελτιωμένη ψηφιακή εμπειρία πιο σημαντική από ποτέ. Παράλληλα, είναι εμφανές ότι αυτό που έκανε ο Covid-19 στην πραγματικότητα είναι απλώς να επιταχύνει αυτό που επρόκειτο να συμβεί, καθώς οι τράπεζες θα πρέπει να αλληλοεπιδράσουν, να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με τους πελάτες τους ψηφιακά. Αυτή η διαφοροποίηση θα επηρεάσει αντίστοιχα τα δίκτυα καταστημάτων τα οποία δε θα υπάρχουν πλέον στην ίδια μορφή και τον αριθμό που υπήρχαν πριν.
Το κόστος της καθυστερημένης εισαγωγής στον ψηφιακό κόσμο
Παρά όλες τις δυνάμεις που οδηγούν τη μετάβαση στην ψηφιακή τραπεζική, ορισμένες τράπεζες εξακολουθούν να μην την έχουν ως προτεραιότητα, γεγονός που θα έχει ως αποτέλεσμα να μείνουν πιο πίσω σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους, την ίδια στιγμή που οι επισκέψεις των πελατών στο δίκτυο καταστημάτων περιορίζεται. Η μείωση της κίνησης των πελατών στα καταστήματα θα περιορίσει αντίστοιχα τον αριθμό των καταστημάτων που απαιτούνται - θα μειώσει και το κόστος - αλλά αυτό εγείρει δύο προκλήσεις:
- Μειωμένη κίνηση των πελατών στα καταστήματα σημαίνει λιγότερες διαπροσωπικές ευκαιρίες για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των πελατών. Τώρα, οι τράπεζες πρέπει να βρουν μια ψηφιακή απάντηση στην εξής ερώτηση: Πώς προσελκύουμε πελάτες και πώς οικοδομούμε την εμπιστοσύνη τους στην τράπεζα;
- Μειωμένη κίνηση των πελατών στα καταστήματα σημαίνει απώλεια παραδοσιακών τρόπων απόκτησης νέων πελατών και νέων επιχειρήσεων. Τώρα, οι τράπεζες πρέπει να βρουν μια ψηφιακή απάντηση στην ερώτηση: «Πώς αποκτούμε πελάτες, πώς πωλούμε νέα προϊόντα σε αυτούς και τελικά πώς τους διατηρούμε;
Εάν οι τράπεζες έχουν βασιστεί στα στελέχη των καταστημάτων ώστε να πραγματοποιούν πωλήσεις και να αποκτούν πληροφορίες για τους πελάτες τους, τι μπορούν να κάνουν σε ένα ψηφιακό περιβάλλον; Πώς μπορούν να δουν τις ανάγκες των πελατών, όταν δεν μπορούν να δουν τους ίδιους τους πελάτες τους; Η απάντηση έρχεται με την ψηφιακή εμπειρία των πελατών της τράπεζας και το εάν η εμπειρία αυτή ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών με έναν ολιστικό τρόπο που θα είναι εύκολος, απλός και απρόσκοπτος.
Πώς να διατηρήσει μία τράπεζα τους πελάτες από απόσταση
Η ψηφιακή εμπειρία των πελατών μιας τράπεζας είναι ένας σχετικά φθηνός παράγοντας διαφοροποίησης, σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό στην τιμή ή τον τεράστιο αριθμό προϊόντων. Πώς αναπτύσσουν όμως οι τράπεζες μια διαφοροποιημένη ψηφιακή εμπειρία που αποκτά, προσελκύει και διατηρεί τους πελάτες;
Ενεργή κατάτμηση των πελατών
Η ψηφιακή τραπεζική μπορεί να είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική, καθώς η αγορά του διαδικτύου περιλαμβάνει παρόχους από όλο τον κόσμο. Αυτό σημαίνει ότι μία τράπεζα πρέπει να στοχεύσει τους πελάτες που ταιριάζουν καλύτερα για αυτήν και να τους προσφέρει σαφή οφέλη. Η κατάτμηση των πελατών μπορεί να τη βοηθήσει να προσδιορίσει το καλύτερο κοινό που θα στοχεύσει, ώστε να μπορεί να προσαρμόσει καλύτερα τα προϊόντα της. Στην πραγματικότητα, κορυφαίες επιχειρήσεις αναπτύσσουν κατάτμηση πελατών που υπερβαίνει τα δημογραφικά στοιχεία και το ενδιαφέρον των προϊόντων. Αυτές οι επιχειρήσεις εξετάζουν συχνά κοινές πεποιθήσεις, στόχους, συμπεριφορές και οδηγούς αγορών για κάθε κλάδο. Τέτοιοι παράγοντες μπορούν να εξελιχθούν με την πάροδο του χρόνου, οπότε η ενεργή κατάτμηση είναι απαραίτητη καθώς οι τράπεζες θα αναπτύσσουν μοναδικές στρατηγικές στόχευσης και υπηρεσίες που θα συντονίζονται με αυτές.
Εφαρμογή σύγχρονών τακτικών μάρκετινγκ πέρα από την απόκτηση πελατών
Το μάρκετινγκ παραδοσιακά επικεντρώνεται στην απόκτηση νέων πελατών ή σε πωλήσεις άλλων προϊόντων και υπηρεσιών σε υπάρχοντες πελάτες. Όμως, οι τράπεζες του μέλλοντος χρησιμοποιούν τακτικές μάρκετινγκ με ευρύτερο πεδίο εφαρμογής και παράγουν εντυπωσιακά αποτελέσματα. Στον πυρήνα του, το μάρκετινγκ βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τους πελάτες, να αποκτήσουν επίγνωση και να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους. Το ψηφιακό μάρκετινγκ προσφέρει μια «μονίμως ενεργή» προσέγγιση σε αυτές τις λειτουργίες, μετρώντας συνεχώς την αφοσίωση των πελατών, τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις και τα χαρακτηριστικά χρήσης. Έχοντας μια τόσο λεπτομερή εικόνα κάθε πελάτη, μπορείτε να παρουσιάσετε τις πιο ελκυστικές λύσεις χρησιμοποιώντας τα καλύτερα κανάλια. Μπορείτε να στοχεύσετε πελάτες με εξατομικευμένες προσφορές και να αυξήσετε το ενδιαφέρον τους μέσω δραστηριοτήτων προστιθέμενης αξίας ακόμα και όταν οι πελάτες δεν είναι αποφασισμένοι να πραγματοποιήσουν άμεσα μία αγορά. Αναπτύσσοντας αξία και μια στενή σχέση πάνω στο αντικείμενο της δραστηριότητας σε συχνή βάση, μπορείτε να είστε η πρώτη τους επιλογή όταν είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν μία αγορά. Το σύγχρονο μάρκετινγκ οδηγεί στην πραγματική διαφοροποίηση προϊόντων και την απόκτηση πελατών, αλλά μπορεί να είναι ακόμη πιο αποτελεσματικό στην απόκτηση μέγιστης αξίας από το υπάρχον χαρτοφυλάκιο πελατών μιας τράπεζας.
Δημιουργία εμπιστοσύνης μέσω της ψηφιακής αριστείας
Πώς μπορεί μια τράπεζα να δημιουργήσει εμπιστοσύνη; Από ορισμένες απόψεις, αυτή η απάντηση δεν αλλάζει με τη μετάβαση στην ψηφιακή τραπεζική, καθώς μια τράπεζα πρέπει να παρέχει με συνέπεια εξαιρετικές υπηρεσίες. Αυτό σημαίνει ότι οι ψηφιακές επιλογές σας πρέπει να είναι παραπάνω από λειτουργικές. Πρέπει να προσφέρουν ένα επίπεδο αριστείας το οποίο καθορίζει τη φήμη σας. Σε έναν αυξανόμενο αριθμό πελατών, η ψηφιακή σας εμπειρία καθορίζει την τράπεζά σας. Πολλές τράπεζες θεωρούν ότι η τραπεζική αφορά αποκλειστικά τις προσωπικές σχέσεις, ωστόσο συχνά αποτελεί μία χρησιμότητα, είτε είναι καταναλωτική είτε εμπορική. Οι άνθρωποι εμπιστεύονται τη διαπροσωπική επαφή, αλλά μπορεί κάποιος να δημιουργήσετε το ίδιο επίπεδο εμπιστοσύνης, τόσο από πλευράς καταναλωτών όσο και από πλευράς επιχειρήσεων, μέσω απρόσκοπτων και αποτελεσματικών αλληλεπιδράσεων, με μια εξαιρετική εμπειρία πελατών.
Αξιοποίηση των καταστημάτων για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Αν και τα υποκαταστήματα τραπεζών πιθανότατα θα διαδραματίσουν μικρότερο ρόλο στο μέλλον, εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό μέρος της συνολικής εμπειρίας των πελατών. Μόλις μια τράπεζα αναπτύξει μια εξαιρετική ψηφιακή υπηρεσία, τα καταστήματα μπορούν να παρέχουν ένα σημείο προσωπικής σύνδεσης που θα βοηθά στη μετάβαση των πελατών σε αυτήν την ψηφιακή εμπειρία ή να παρέχουν μια βαθύτερη, φιλική εμπειρία ως συμπληρωματικό κανάλι. Τα στελέχη των καταστημάτων, αντί να στέκονται πίσω από ένα γραφείο, μπορούν να έρθουν μπροστά με ένα tablet και να βοηθήσουν στην κάλυψη των αναγκών των πελατών, δείχνοντας παράλληλα στους πελάτες πώς να χρησιμοποιούν τις ψηφιακές επιλογές μόνοι τους. Αυτός είναι ένας τρόπος για να βοηθήσετε τους πελάτες να αισθάνονται άνετα να πάνε σε ένα κατάστημα, αλλά και να τους βοηθήσετε να δουν ότι υπάρχουν γρήγοροι και εύκολοι τρόποι για να καλύψουν τις ανάγκες τους στο διαδίκτυο. Υπάρχει αξία στη χρήση ενός καταστήματος περισσότερο ως εκπαιδευτική μονάδα, σε αντίθεση με τη χρήση τους ως μονάδα συναλλαγών, επειδή υπάρχει ένα τμήμα πελατών που είτε δεν ξέρουν πώς να χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια είτε δεν έχουν αφιερώσει χρόνο για να μάθουν. Ορισμένες τράπεζες μπορεί να πιστεύουν ότι οι πελάτες τους δεν θα ζητήσουν ποτέ ψηφιακές επιλογές. Ωστόσο, τα διαδικτυακά καταστήματα λιανικής προσελκύουν νέους χρήστες όλων των ηλικιών κάθε χρόνο, και αυξάνουν τις προσδοκίες τους, ενώ τους τελευταίους μήνες έχουν υπάρξει άτομα που δεν πίστευαν ποτέ ότι θα πραγματοποιούν βιντεοκλήση και το οποία υιοθετούν γρήγορα αυτήν την τεχνολογία και άλλες διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις.
Μια προσέγγιση ετοιμότητας για το μέλλον
Το «κλειδί» για τις τράπεζες είναι να κατανοήσουν τόσο τους μεταβαλλόμενους παράγοντες της αγοράς όσο και τις εξελισσόμενες προσδοκίες των πελατών τους. Ως εκ τούτου, προκειμένου να βρουν τη σωστή ισορροπία και τη σωστή στρατηγική, απαιτείται μια προσέγγιση ετοιμότητας για το μέλλον που θα τις βοηθήσει να προσδιορίσουν σκόπιμα πού βρίσκονται τώρα, ποιους πελάτες θέλουν να στοχεύσουν και τι πρέπει να αλλάξουν. Για τυχόν απορίες, επικοινωνήστε με τα στελέχη της Grant Thornton.