-
Deals Services
Η ομάδα Deals Services της Grant Thornton χαρακτηρίζεται από την απαραίτητη εμπειρία και τεχνογνωσία για τον ολοκληρωμένο έλεγχο σε όλα τα στάδια μιας συναλλαγής.
-
Technology
Η Grant Thornton και το τμήμα Technology, μέσω της τεχνογνωσίας και εμπειρίας που διαθέτει, προσφέρει υπηρεσίες που βοηθούν τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν σε ένα μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον και να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο λειτουργίας τους.
-
Strategy and Investments
Στο τμήμα του Strategy and Investments προσφέρουμε συμβουλές για τη διαχείριση κεφαλαίων, τον στρατηγικό σχεδιασμό και υπηρεσίες λειτουργικής βελτίωσης.
-
Environmental, Social, Governance, Risk & Compliance
Στο τρέχον επιχειρηματικό και κανονιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις φιλοδοξούν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις απαιτήσεις του σήμερα, και να δημιουργήσουν αξία με βιώσιμους όρους.
-
Audit
Οι ομάδες ελέγχου της Grant Thornton απαρτίζονται από άρτια καταρτισμένα και εξειδικευμένα στελέχη με μεγάλη εμπειρία στον έλεγχο.
-
Business Growth Advisory
Στην Grant Thornton, κατανοούμε τη σημασία της εναρμόνισης της χρηματοοικονομικής πληροφόρησης με τις κανονιστικές αλλαγές και την ανάγκη για ακριβή χρηματοοικονομική πληροφόρηση και συμβουλευτική υποστήριξη.
-
Φορολογία επιχειρήσεων
Οι υπηρεσίες φορολογίας επιχειρήσεων της Grant Thornton παρέχουν συμβουλές και λύσεις σε όλα τα θέματα που πιθανώς να έχει η επιχείρησή σας.
-
Φορολογική συμμόρφωση
Τα στελέχη της φορολογικής συμμόρφωσης εταιρειών διαθέτουν πολυετή εμπειρία, τόσο σε πολυεθνικές όσο και σε μεγάλες εγχώριες εταιρείες όλων των κλάδων δραστηριότητας
-
Διεθνής φορολογία
Η Grant Thornton γνωρίζει ότι οι φορολογικών εξελίξεων προς όφελος της επιχείρησης σας είναι ένας παράγοντας επιτυχίας σε διεθνές επίπεδο.
-
Ενδοομιλικές συναλλαγές
Η Grant Thornton μπορεί να βοηθήσει τόσο για τις εγχώριες, όσο και για τις πολυεθνικές επιχειρήσεις στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, στον σχεδιασμό και στη διαχείριση του κινδύνου.
-
Υποστήριξη σε φορολογικούς ελέγχους
Η Grant Thornton μπορεί να εξασφαλίσει ότι θα είστε προετοιμασμένοι για τους φορολογικούς ελέγχους και πιθανές διαφορές.
-
Private Client Tax Services
Στην Grant Thornton, συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας για να δημιουργήσουμε φορολογική στρατηγική και σωστή τεκμηρίωση κρίσιμων ενεργειών του παρελθόντος με τον "φάκελο υπεράσπισης"
-
Έμμεσοι φόροι
Στην Grant Thornton πιστεύουμε ότι οι συνέπειες των έμμεσων φόρων στις επιχειρηματικές αποφάσεις θα πρέπει να λαμβάνονται εξίσου σοβαρά υπόψη όπως και κάθε άλλο κόστος της επιχείρησης
-
Φορολογική αναδιοργάνωση επιχειρήσεων
Είτε η εταιρεία σας βρίσκεται σε μια περίοδο σημαντικής αναδιάρθρωσης ή αλλαγών στην στρατηγική κατεύθυνση η Grant Thornton Tax είναι η σωστή επιλογή στους φορολογικούς συμβούλους.
-
Προληπτικός φορολογικός έλεγχος επιχειρήσεων (Tax Due Diligence)
Ο προληπτικός φορολογικός έλεγχος μπορεί να βοηθήσει την εταιρία σας να εντοπίσει και να αξιολογήσει όλες τις πιθανές φορολογικές επιπτώσεις που μπορούν να έχουν προκύψει από μια συναλλαγή.
-
Βελτιστοποίηση του παραγωγικού μοντέλου
Ενημερωθείτε σχετικά με την βελτίωση του παραγωγικού μοντέλου της εταιρίας σας με αναδιοργάνωση των παραγωγικών σας δραστηριοτήτων από την Grant Thornton.
-
Υπηρεσίες Διεθνώς Μετακινούμενου Προσωπικού
Η διεθνής κινητικότητα ταλέντων είναι βασικό στοιχείο μιας επιτυχημένης παγκόσμιας επιχείρησης και μαζί της συνοδεύονται από προκλήσεις και κινδύνους, καθώς και ευκαιρίες.
-
Accounting & Tax Compliance Services
Η μεταφορά υποστηρικτικών και περιφερειακών λειτουργιών εκτός εταιρείας και η ανάθεσή τους σε ειδικούς εξωτερικούς συνεργάτες (Business Process Outsourcing) αποτελεί πλέον βέλτιστη πρακτική για τις εταιρείες εκείνες που επιδιώκουν τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα.
-
HR & Payroll services
Η διαχείριση της μισθοδοσίας είναι μία από τις πιο δύσκολες και χρονοβόρες διαδικασίες που αντιμετωπίζει μια εταιρία όταν διαχειρίζεται στοιχεία του προσωπικού της. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες μας προσαρμόζονται στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρίας, σύμφωνα με το εκάστοτε ασφαλιστικό και εργατικό νομικό πλαίσιο.
-
Τράπεζες
Η αφοσιωμένη ομάδα στην παροχή υπηρεσιών προς τις Τράπεζες και τις εταιρείες κινητών αξιών έχει κατανείμει την εμπειρία της και τους πόρους της με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται έγκαιρα και αποτελεσματικά στις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών μας.
-
Ασφαλιστικός Κλάδος
Ως ελεγκτές πιστεύουμε στην προστιθέμενη αξία των ελεγκτικών μας υπηρεσιών υιοθετώντας μία επιχειρησιακή προσέγγιση σε κάθε ελεγκτικό έργο.
-
Εταιρείες Διαχείρισης Κεφαλαίων
Μέσα από ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών προσδιορίζουμε τις ανάγκες των πελατών μας και προσφέρουμε λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και αποτελεσματικά.
-
Τράπεζες
Η αφοσιωμένη ομάδα στην παροχή υπηρεσιών προς τις Τράπεζες και τις εταιρείες κινητών αξιών έχει κατανείμει την εμπειρία της και τους πόρους της με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται έγκαιρα και αποτελεσματικά στις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών μας.
-
Ασφαλιστικός Κλάδος
Ως ελεγκτές πιστεύουμε στην προστιθέμενη αξία των ελεγκτικών μας υπηρεσιών υιοθετώντας μία επιχειρησιακή προσέγγιση σε κάθε ελεγκτικό έργο.
-
Εταιρείες Διαχείρισης Κεφαλαίων
Μέσα από ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών προσδιορίζουμε τις ανάγκες των πελατών μας και προσφέρουμε λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και αποτελεσματικά.
-
Φορείς Κεντρικής Κυβέρνησης
Η Grant Thornton, αξιοποιώντας τη μακρόχρονη εμπειρία της και την εμπειρία του δικτύου της από την υλοποίηση έργων σε φορείς κεντρικής κυβέρνησης, είναι έτοιμη να αναπτύξει την κατάλληλη ομάδα έργου που θα εργαστεί προκειμένου να προσδιοριστεί η λύση – υπηρεσία εκείνη που θα συμβάλει στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί για κάθε φορέα.
-
Δημόσιες Επιχειρήσεις & Οργανισμοί
Το τμήμα Public Sector της Grant Thornton μπορεί να υποστηρίξει τις Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που τίθενται λόγω των σημερινών απαιτήσεων της οικονομίας.
-
Φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Η Grant Thornton προσφέρει ελεγκτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες για την υποστήριξη των φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης στην αντιμετώπιση των προκλήσεων.
-
ΕΣΠΑ και Ειδικές Υπηρεσίες Διαχείρισης
Η εξειδικευμένη ομάδα στελεχών της Grant Thornton μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες Τεχνικής Βοήθειας κατά το στάδιο του σχεδιασμού, της υλοποίησης, της διοίκησης και του ελέγχου των προγραμμάτων και έργων που διαχειρίζονται οι Ειδικές Υπηρεσίες Διαχείρισης.
-
Φορείς Δημόσιας Υγείας
Η ομάδας στελεχών της Grant Thornton αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες που στόχο έχουν την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε όλα τα επίπεδα του δημοσίου συστήματος υγείας.
-
Ασφαλιστικά Ταμεία
Tο Τμήμα Public Sector με τα έμπειρα στελέχη που διαθέτει, μπορεί να υποστηρίξει τα ασφαλιστικά ταμεία παρέχοντας τις κατάλληλες ελεγκτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες που θα απαντήσουν στις ανάγκες τους.
-
Ξενοδοχειακές & Τουριστικές Υπηρεσίες
Hotels & tourism services
-
Υπηρεσίες Μεταφορών
Η ομάδα ειδικών της Grant Thornton αποτελείται από ανθρώπους με πολυετή επαγγελματική πείρα στον κλάδο των μεταφορών
-
Τεχνολογία της Πληροφορίας
Τα εξειδικευμένα στελέχη μας προσφέρουν υποστήριξη στην επιχείρησή σας σε κάθε βήμα, σε οποιαδήποτε φάση του κύκλου ζωής της.
-
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Από την αρχή, θα διαπιστώσετε ότι κατανοούμε τις σημερινές και τις μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησής σας, χάρη στη δέσμευση και την εμπειρία που έχουμε στον κλάδο των μέσων επικοινωνίας.
-
Τηλεπικοινωνίες
Οι άνθρωποι μας σας προτείνουν τις καλύτερες εμπορικές και ρεαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στον πραγματικό κόσμο του κλάδου των τηλεπικοινωνιών.
Το νέο λογιστικό πλαίσιο του Δημοσίου Τομέα αποτελεί μία προσπάθεια ολοκληρωμένης χρηματοοικονομικής παρακολούθησης όλου του δημοσίου τομέα σύμφωνα με τα σύγχρονα λογιστικά πρότυπα τα οποία εφαρμόζονται διεθνώς, η οποία θα επιτρέπει την άντληση χρήσιμων πληροφοριών για λήψη αποφάσεων, αξιολόγηση της αποδοτικότητας, διαχείριση της δημόσιας περιουσίας, διαφάνεια και λογοδοσία.
Η εισαγωγή του, με καταλυτική ημερομηνία την 1η Ιανουαρίου 2025, θα διαφοροποιήσει ουσιωδώς το νέο πλαίσιο από τα έως τώρα ισχύοντα κλαδικά λογιστικά σχέδια (Π.Δ. 80/1997, Π.Δ. 205/1998, Π.Δ. 315/1999, Π.Δ. 146/2003), τα οποία εφάρμοζαν οι φορείς του δημοσίου, στα οποία η παρακολούθηση του Προϋπολογισμού πραγματοποιούνταν στο ανεξάρτητο κύκλωμα των λογαριασμών τάξεως. Παράλληλα, θα προκύψει η δημοσίευση νέων λογιστικών καταστάσεων, όπως οι Καταστάσεις Ταμειακών Ροών και Μεταβολής Καθαρής Θέσης, οι οποίες έως τώρα δημοσιεύονταν αποκλειστικά από τις επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα. Η μεταρρύθμιση αφορά, εκτός από την Κεντρική Διοίκηση, όλες τις οντότητες της Γενικής Κυβέρνηση όπως αυτές καθορίζονται από το μητρώο της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) με απώτερο στόχο την κατάρτιση ενοποιημένων αναφορών Δημοσίου.
Το νέο λογιστικό πλαίσιο σύμφωνα με το ΠΔ 54/2018
Το νέο λογιστικό πλαίσιο αφορά περίπου 1.700 φορείς οι οποίοι ενδεικτικά, ανά κλάδο, είναι οι εξής:
- Φορείς Κεντρικής Κυβέρνησης
- Υπουργεία και Αποκεντρωμένες περιφέρειες
- Νοσοκομεία με Π.Δ. 146/2003
- Πανεπιστήμια με Π.Δ. 205/1998
- ΝΠΔΔ με Π.Δ. 205/1998
- Τοπικοί Φορείς με Π.Δ. 315/1999
- Περιφέρειες
- Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης
- ΝΠΔΔ των ΟΤΑ
- Ασφαλιστικοί Φορείς με Π.Δ. 80/1997
- ΕΦΚΑ
- ΟΑΕΔ
- ΕΟΠΠΥ
Με το ΠΔ 54/2018 διαμορφώνεται ένα ενιαίο λογιστικό πλαίσιο που στοχεύει στην κάλυψη του συνόλου των αναγκών χρηματοοικονομικής πληροφόρησης και αναφορών με σκοπό την κατάρτιση ενοποιημένων αναφορών σε όλη τη Γενική Κυβέρνηση. Βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Δημοσίου Τομέα (International Public Sector Accounting Standards - IPSAS), τα οποία αποτελούν ένα εκτεταμένο πλαίσιο αρχών, χωρίς να προβλέπουν Λογιστικό Σχέδιο και αναλύσεις Λογαριασμών παρά μόνο αρχές για τα στοιχεία των χρηματοοικονομικών αναφορών.
Μέσω των παραπάνω νομοθετικών διατάξεων καθορίζεται το λογιστικό πλαίσιο από το οποίο διέπεται το σύνολο των οντοτήτων της Γενικής Κυβέρνηση, καλύπτοντας συνολικά και με συνεπή τρόπο όλους τους υποτομείς της Γενικής Κυβέρνησης και παρουσιάζοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, που αποτυπώνονται λογιστικά βάσει της αρχής (παραδοχής) του δεδουλευμένου, με σκοπό την παροχή στοιχείων βασισμένων στα πρότυπα του Ευρωπαϊκού Συστήματος Λογαριασμών (ESA).
Με το νέο Λογιστικό πλαίσιο της Γενικής Κυβέρνησης εισάγεται η καθολική υποχρέωση τήρησης κατάλληλου λογιστικού συστήματος για την παρακολούθηση του συνόλου της οικονομικής δραστηριότητάς του εκάστοτε φορέα και την σύνταξη των απαιτούμενων χρηματοοοικονομικών αναφορών, η τήρηση της αξιοπιστίας του οποίου είναι ευθύνη της διοίκησης των φορέων. Η ενημέρωση των λογαριασμών του λογιστικού σχεδίου θα πραγματοποιείται είτε βάσει των τηρούμενων υποσυστημάτων, είτε με άλλο κατάλληλο και αξιόπιστο τρόπο, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των πληροφοριών και τις ακολουθούμενες διαδικασίες, ενώ το σχέδιο λογαριασμών αναπτύσσεται σε συνδυασμό με το πληροφοριακό σύστημα της οντότητας, ώστε να ικανοποιεί τις απαιτήσεις για οικονομική, διοικητική και λειτουργική ταξινόμηση. Ακόμα, τίθεται σε ισχύ ένα νέο διπλογραφικό σύστημα λογιστικής, με ταυτόχρονη κατάργηση των προηγούμενων κλαδικών λογιστικών σχεδίων που ίσχυαν ξεχωριστά, για τους φορείς.
Έτσι, θεσπίζεται ένα νέο σχέδιο λογαριασμών, που καθιερώνει ίδιους κωδικούς λογαριασμών τόσο για την εκτέλεση του προϋπολογισμού όσο και για τη γενική λογιστική, οι οποίοι θα αναλύονται για λόγους οικονομικής ταξινόμησης και αποτελούν τις εξής οκτώ ομάδες λογαριασμών:
Ομάδα 1: Έσοδα
Ομάδα 2: Έξοδα
Ομάδα 3: Ενσώματα πάγια, άυλα πάγια και αποθέματα
Ομάδα 4: Χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία
Ομάδα 5: Χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις
Ομάδα 6: Προβλέψεις
Ομάδα 7: Λοιπές οικονομικές ροές
Ομάδα 8: Λογαριασμοί καθαρής θέσης
Οι λογαριασμοί βάσει της οικονομικής ταξινόμησης αποτελούνται από έξι βαθμούς, από τους οποίους:
- Ο πρώτος δηλώνει την ομάδα λογαριασμών
- Ο δεύτερος και τρίτος αναλύει περαιτέρω τις κατηγορίες της κάθε ομάδας και έχουν βασιστεί στις κατηγορίες των GFS και ESA
- Ο πέμπτος αφορά την καταχώρηση στην Γενική Λογιστική και ο έκτος την καταχώρηση στο Προϋπολογισμό.
Βάσει της οικονομικής ταξινόμησης των λογαριασμών, καταρτίζονται οι χρηματοοικονομικές καταστάσεις οι οποίες περιλαμβάνουν:
- την κατάσταση χρηματοοικονομικής θέσης (ισολογισμός)
- την κατάσταση χρηματοοικονομικής επίδοσης (κατάσταση αποτελεσμάτων)
- την κατάσταση μεταβολών καθαρής θέσης
- την κατάσταση ταμειακών ροών
- τις επεξηγηματικές σημειώσεις των χρηματοοικονομικών καταστάσεων (προσάρτημα)
Εκτός από τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις, βάσει της οικονομικής ταξινόμησης καταρτίζεται και η κατάσταση Προϋπολογισμού-Απολογισμού και η κατάσταση Δημοσιονομικής Αναφοράς που παρουσιάζει το αποτέλεσμα (πλεόνασμα-έλλειμμα) της περιόδου και την καθαρή χρηματοδότηση. Στην κατάσταση Προϋπολογισμού, ακολουθείται η ίδια οικονομική ταξινόμηση και χρειάζεται να παρέχει τις εξής πληροφορίες:
- Βεβαιωθέντα έσοδα
- Εισπραχθέντα και μη έσοδα
- Επιστροφές εσόδων
- Αναλυτικό προϋπολογισμό εξόδων (εγκεκριμένο)
- Υπολειπόμενες πιστώσεις προς διάθεση
- Υποχρεώσεις βάσει παραστατικών
- Πληρωμές
- Απλήρωτες υποχρεώσεις
- Εκκρεμείς δεσμεύσεις
Πλέον της οικονομικής ταξινόμησης, το ΠΔ 54/2018 εξυπηρετεί και τη διοικητική ταξινόμηση αντανακλά την οργανωτική και ιεραρχική δομή των υπόχρεων οντοτήτων και καθορίζει τις διοικητικές θέσεις που είναι νομικά υπεύθυνες για την διαχείριση των εξόδων, των εσόδων, των περιουσιακών στοιχείων και των υποχρεώσεων των οντοτήτων και για τους σκοπούς αυτούς, στο σχέδιο λογαριασμών ενσωματώνονται τρία τουλάχιστον επίπεδα πληροφοριών.
Η λειτουργική ταξινόμηση καθορίζει τους τομείς ανάλωσης των δαπανών και αναπτύσσεται βάσει των αρχών που τίθενται από τα Διεθνή Πρότυπα COFOG (Classification of the Functions of Government - Ταξινόμηση των Λειτουργιών των Κυβερνήσεων) που εκδίδονται από τα Ηνωμένα Έθνη. Τέλος, οι λοιπές ταξινομήσεις, οι οποίες είναι προαιρετικές, δύνανται να χρησιμοποιηθούν σε συνδυασμό με το πληροφοριακό σύστημα κάθε φορέα, για παράδειγμα κατά πρόγραμμα και έργο, πηγή χρηματοδότησης, γεωγραφική ταξινόμηση και ταξινόμηση για κοστολογικούς σκοπούς.
Αναμενόμενα οφέλη από την εφαρμογή της Λογιστική Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα
Τα αναμενόμενα οφέλη από την εφαρμογή της Λογιστική Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα αποτελούν:
- Ο εκσυγχρονισμός της διοίκησης των φορέων μέσα από τον επανασχεδιασμό όλων των επιχειρησιακών διαδικασιών για τη λήψη αποφάσεων & λογιστικών πολιτικών για την παρακολούθηση αυτών.
- Η βελτίωση του εσωτερικού ελέγχου & ποιότητας αναφορών και λογιστικών καταστάσεων/λογαριασμών που οδηγεί σε αποδοτικότερο έλεγχο κεφαλαίου κίνησης και χρήση αριθμοδεικτών για ανάλυση, λόγω σύγκλισης των λογιστικών προτύπων της Γενικής Κυβέρνησης με τα λογιστικά πρότυπα του ιδιωτικού τομέα και συμβατότητα με άλλα διεθνή πρότυπα (IPSAS, IFRS, ESA 2010, GFSM 2014).
- Η ενίσχυση της διαφάνειας μέσω της παροχής έγκυρων και εύλογων χρηματοοικονομικών πληροφοριών στην διοίκηση, στους θεσμικούς χρήστες, τους παρόχους των πόρων και τους αποδέκτες των υπηρεσιών.
- Η αύξηση της ποιότητας των στοιχείων και λογοδοσίας, καθώς ο λογιστικός χειρισμός των συναλλαγών των φορέων πραγματοποιείται με αληθή, εύλογο και ομοιόμορφο τρόπο, απεικονίζοντας τη δεδομένη χρηματοοικονομική κατάσταση και την περιουσιακή διάρθρωσή τους και την ορθή εκτίμηση της πιστοληπτικής ικανότητάς του.
- Η εναρμόνιση των λογιστικών προτύπων του δημόσιου τομέα, που θα επιφέρει πολλαπλά οφέλη, όπως η βελτίωση της λογοδοσίας και της συγκρισιμότητας των χρηματοοικονομικών καταστάσεων καθώς και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του δημόσιου ελέγχου.
- Η καλυτέρευση της αποδοτικότητας και ανάπτυξης των φορέων μέσω της προόδου των δεξιοτήτων, της παραγωγικότητας και αποδοτικότητας του προσωπικού.
- Η βελτίωση των διαδικασιών κατάρτισης, εκτέλεσης και παρακολούθησης του προϋπολογισμού και την εναρμόνισή τους με διεθνείς πρακτικές, ιδίως σε ό,τι αφορά στον προϋπολογισμό επιδόσεων και την επισκόπηση δαπανών και δραστηριοτήτων.
Η ομάδα της Grant Thornton και οι λύσεις που προσφέρουμε
Η ομάδα Assurance της Grant Thornton, έχοντας 25ετή εμπειρία καθώς και πιστοποιήσεις στα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Δημόσιου Τομέα (IPSAS), διαθέτει ενεργή συνεργασία με τους δημόσιους φορείς, αναλαμβάνοντας έργα που αφορούν σε μετατροπές των λογιστικών σχεδίων στο σχέδιο λογαριασμών που εισάγεται με το ΠΔ 54/2018 καθώς και παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες και υπηρεσίες ελέγχου. Μερικοί από τους δημόσιους φορείς με τους οποίους συνεργαζόμαστε είναι ο Δήμος Αθηναίων, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, η Περιφέρεια Κρήτης, το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο και το Πολυτεχνείο Κρήτης.
Εγγραφείτε στις ενημερώσεις μας