-
Deals Services
Η ομάδα Deals Services της Grant Thornton χαρακτηρίζεται από την απαραίτητη εμπειρία και τεχνογνωσία για τον ολοκληρωμένο έλεγχο σε όλα τα στάδια μιας συναλλαγής.
-
Technology
Η Grant Thornton και το τμήμα Technology, μέσω της τεχνογνωσίας και εμπειρίας που διαθέτει, προσφέρει υπηρεσίες που βοηθούν τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν σε ένα μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον και να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο λειτουργίας τους.
-
Strategy and Investments
Στο τμήμα του Strategy and Investments προσφέρουμε συμβουλές για τη διαχείριση κεφαλαίων, τον στρατηγικό σχεδιασμό και υπηρεσίες λειτουργικής βελτίωσης.
-
Environmental, Social, Governance, Risk & Compliance
Στο τρέχον επιχειρηματικό και κανονιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις φιλοδοξούν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις απαιτήσεις του σήμερα, και να δημιουργήσουν αξία με βιώσιμους όρους.
-
Audit
Οι ομάδες ελέγχου της Grant Thornton απαρτίζονται από άρτια καταρτισμένα και εξειδικευμένα στελέχη με μεγάλη εμπειρία στον έλεγχο.
-
Business Growth Advisory
Στην Grant Thornton, κατανοούμε τη σημασία της εναρμόνισης της χρηματοοικονομικής πληροφόρησης με τις κανονιστικές αλλαγές και την ανάγκη για ακριβή χρηματοοικονομική πληροφόρηση και συμβουλευτική υποστήριξη.
-
Φορολογία επιχειρήσεων
Οι υπηρεσίες φορολογίας επιχειρήσεων της Grant Thornton παρέχουν συμβουλές και λύσεις σε όλα τα θέματα που πιθανώς να έχει η επιχείρησή σας.
-
Φορολογική συμμόρφωση
Τα στελέχη της φορολογικής συμμόρφωσης εταιρειών διαθέτουν πολυετή εμπειρία, τόσο σε πολυεθνικές όσο και σε μεγάλες εγχώριες εταιρείες όλων των κλάδων δραστηριότητας
-
Διεθνής φορολογία
Η Grant Thornton γνωρίζει ότι οι φορολογικών εξελίξεων προς όφελος της επιχείρησης σας είναι ένας παράγοντας επιτυχίας σε διεθνές επίπεδο.
-
Ενδοομιλικές συναλλαγές
Η Grant Thornton μπορεί να βοηθήσει τόσο για τις εγχώριες, όσο και για τις πολυεθνικές επιχειρήσεις στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, στον σχεδιασμό και στη διαχείριση του κινδύνου.
-
Υποστήριξη σε φορολογικούς ελέγχους
Η Grant Thornton μπορεί να εξασφαλίσει ότι θα είστε προετοιμασμένοι για τους φορολογικούς ελέγχους και πιθανές διαφορές.
-
Private Client Tax Services
Στην Grant Thornton, συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας για να δημιουργήσουμε φορολογική στρατηγική και σωστή τεκμηρίωση κρίσιμων ενεργειών του παρελθόντος με τον "φάκελο υπεράσπισης"
-
Έμμεσοι φόροι
Στην Grant Thornton πιστεύουμε ότι οι συνέπειες των έμμεσων φόρων στις επιχειρηματικές αποφάσεις θα πρέπει να λαμβάνονται εξίσου σοβαρά υπόψη όπως και κάθε άλλο κόστος της επιχείρησης
-
Φορολογική αναδιοργάνωση επιχειρήσεων
Είτε η εταιρεία σας βρίσκεται σε μια περίοδο σημαντικής αναδιάρθρωσης ή αλλαγών στην στρατηγική κατεύθυνση η Grant Thornton Tax είναι η σωστή επιλογή στους φορολογικούς συμβούλους.
-
Προληπτικός φορολογικός έλεγχος επιχειρήσεων (Tax Due Diligence)
Ο προληπτικός φορολογικός έλεγχος μπορεί να βοηθήσει την εταιρία σας να εντοπίσει και να αξιολογήσει όλες τις πιθανές φορολογικές επιπτώσεις που μπορούν να έχουν προκύψει από μια συναλλαγή.
-
Βελτιστοποίηση του παραγωγικού μοντέλου
Ενημερωθείτε σχετικά με την βελτίωση του παραγωγικού μοντέλου της εταιρίας σας με αναδιοργάνωση των παραγωγικών σας δραστηριοτήτων από την Grant Thornton.
-
Υπηρεσίες Διεθνώς Μετακινούμενου Προσωπικού
Η διεθνής κινητικότητα ταλέντων είναι βασικό στοιχείο μιας επιτυχημένης παγκόσμιας επιχείρησης και μαζί της συνοδεύονται από προκλήσεις και κινδύνους, καθώς και ευκαιρίες.
-
Accounting & Tax Compliance Services
Η μεταφορά υποστηρικτικών και περιφερειακών λειτουργιών εκτός εταιρείας και η ανάθεσή τους σε ειδικούς εξωτερικούς συνεργάτες (Business Process Outsourcing) αποτελεί πλέον βέλτιστη πρακτική για τις εταιρείες εκείνες που επιδιώκουν τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα.
-
HR & Payroll services
Η διαχείριση της μισθοδοσίας είναι μία από τις πιο δύσκολες και χρονοβόρες διαδικασίες που αντιμετωπίζει μια εταιρία όταν διαχειρίζεται στοιχεία του προσωπικού της. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες μας προσαρμόζονται στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρίας, σύμφωνα με το εκάστοτε ασφαλιστικό και εργατικό νομικό πλαίσιο.
-
Τράπεζες
Η αφοσιωμένη ομάδα στην παροχή υπηρεσιών προς τις Τράπεζες και τις εταιρείες κινητών αξιών έχει κατανείμει την εμπειρία της και τους πόρους της με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται έγκαιρα και αποτελεσματικά στις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών μας.
-
Ασφαλιστικός Κλάδος
Ως ελεγκτές πιστεύουμε στην προστιθέμενη αξία των ελεγκτικών μας υπηρεσιών υιοθετώντας μία επιχειρησιακή προσέγγιση σε κάθε ελεγκτικό έργο.
-
Εταιρείες Διαχείρισης Κεφαλαίων
Μέσα από ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών προσδιορίζουμε τις ανάγκες των πελατών μας και προσφέρουμε λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και αποτελεσματικά.
-
Τράπεζες
Η αφοσιωμένη ομάδα στην παροχή υπηρεσιών προς τις Τράπεζες και τις εταιρείες κινητών αξιών έχει κατανείμει την εμπειρία της και τους πόρους της με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται έγκαιρα και αποτελεσματικά στις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών μας.
-
Ασφαλιστικός Κλάδος
Ως ελεγκτές πιστεύουμε στην προστιθέμενη αξία των ελεγκτικών μας υπηρεσιών υιοθετώντας μία επιχειρησιακή προσέγγιση σε κάθε ελεγκτικό έργο.
-
Εταιρείες Διαχείρισης Κεφαλαίων
Μέσα από ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών προσδιορίζουμε τις ανάγκες των πελατών μας και προσφέρουμε λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και αποτελεσματικά.
-
Φορείς Κεντρικής Κυβέρνησης
Η Grant Thornton, αξιοποιώντας τη μακρόχρονη εμπειρία της και την εμπειρία του δικτύου της από την υλοποίηση έργων σε φορείς κεντρικής κυβέρνησης, είναι έτοιμη να αναπτύξει την κατάλληλη ομάδα έργου που θα εργαστεί προκειμένου να προσδιοριστεί η λύση – υπηρεσία εκείνη που θα συμβάλει στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί για κάθε φορέα.
-
Δημόσιες Επιχειρήσεις & Οργανισμοί
Το τμήμα Public Sector της Grant Thornton μπορεί να υποστηρίξει τις Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που τίθενται λόγω των σημερινών απαιτήσεων της οικονομίας.
-
Φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Η Grant Thornton προσφέρει ελεγκτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες για την υποστήριξη των φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης στην αντιμετώπιση των προκλήσεων.
-
ΕΣΠΑ και Ειδικές Υπηρεσίες Διαχείρισης
Η εξειδικευμένη ομάδα στελεχών της Grant Thornton μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες Τεχνικής Βοήθειας κατά το στάδιο του σχεδιασμού, της υλοποίησης, της διοίκησης και του ελέγχου των προγραμμάτων και έργων που διαχειρίζονται οι Ειδικές Υπηρεσίες Διαχείρισης.
-
Φορείς Δημόσιας Υγείας
Η ομάδας στελεχών της Grant Thornton αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες που στόχο έχουν την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε όλα τα επίπεδα του δημοσίου συστήματος υγείας.
-
Ασφαλιστικά Ταμεία
Tο Τμήμα Public Sector με τα έμπειρα στελέχη που διαθέτει, μπορεί να υποστηρίξει τα ασφαλιστικά ταμεία παρέχοντας τις κατάλληλες ελεγκτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες που θα απαντήσουν στις ανάγκες τους.
-
Ξενοδοχειακές & Τουριστικές Υπηρεσίες
Hotels & tourism services
-
Υπηρεσίες Μεταφορών
Η ομάδα ειδικών της Grant Thornton αποτελείται από ανθρώπους με πολυετή επαγγελματική πείρα στον κλάδο των μεταφορών
-
Τεχνολογία της Πληροφορίας
Τα εξειδικευμένα στελέχη μας προσφέρουν υποστήριξη στην επιχείρησή σας σε κάθε βήμα, σε οποιαδήποτε φάση του κύκλου ζωής της.
-
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Από την αρχή, θα διαπιστώσετε ότι κατανοούμε τις σημερινές και τις μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησής σας, χάρη στη δέσμευση και την εμπειρία που έχουμε στον κλάδο των μέσων επικοινωνίας.
-
Τηλεπικοινωνίες
Οι άνθρωποι μας σας προτείνουν τις καλύτερες εμπορικές και ρεαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στον πραγματικό κόσμο του κλάδου των τηλεπικοινωνιών.
Γνωρίζετε ότι...
• Μέχρι την 1η Νοεμβρίου 2020 οφείλουν τα υπόχρεα πρόσωπα να καταχωρήσουν τα στοιχεία των πραγματικών τους δικαιούχων στο Κεντρικό Μητρώο Πραγματικών Δικαιούχων. Υπενθυμίζεται ότι το Μητρώο παρέμενε σε αναστολή λειτουργίας μέχρι την 30η Σεπτεμβρίου 2020, λόγω των ειδικών συνθηκών του κορωνοϊού αλλά και ενόψει της ενσωμάτωσης της 5ης Οδηγίας για την καταπολέμηση του «ξεπλύματος» χρήματος. Με την λήξη της αναστολής, το Μητρώο τίθεται σε επαναλειτουργία και τα υπόχρεα πρόσωπα θα πρέπει να προχωρήσουν σε καταχώρηση, συμπεριλαμβάνοντας, σύμφωνα με τις οδηγίες, στοιχεία τόσο για τον πραγματικό τους δικαιούχο όσο και για τις ενδιάμεσες οντότητες που παρεμβάλλονται μεταξύ της υπόχρεης εταιρείας και του τελικού δικαιούχου. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων προσώπων, επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 10.000 ευρώ, το οποίο σε περίπτωση υποτροπής διπλασιάζεται ενώ παράλληλα δεν τους χορηγείται αποδεικτικό φορολογικής ενημερότητας.
• Προσαυξημένη κατά 100% για το 2020 και 60% για το 2021 εκπίπτει, υπό προϋποθέσεις, η διαφημιστική δαπάνη των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, σύμφωνα με νέα διάταξη που ψηφίστηκε πρόσφατα, για το φορολογικό έτος 2020, οι επιχειρήσεις μπορούν να εκπέσουν φορολογικά σε ποσοστό συνολικά 200% (προσαύξηση 100%) τη διαφημιστική δαπάνη που πραγματοποιούν, εφόσον το ύψος της δαπάνης αυτής είναι ίσο, κατ’ ελάχιστο, με τη διαφημιστική δαπάνη του 2019, όπως αυτή είχε διαμορφωθεί προ της έκδοσης πιστωτικών τιμολογίων κύκλου εργασιών (τζίρου). Αντίστοιχα, για το φορολογικό έτος 2021, η διαφημιστική δαπάνη θα εκπίπτει φορολογικά σε ποσοστό συνολικά 160% (προσαύξηση 60%), εφόσον το ύψος της δαπάνης υπερβαίνει κατά 5% την αντίστοιχη του 2019, η τελευταία υπολογιζόμενη όπως παραπάνω. Κατ’ εξαίρεση, για τις επιχειρήσεις που ανέστειλαν αναγκαστικά τη λειτουργία τους ή επλήγησαν οικονομικά λόγω της εμφάνισης της COVID-19, η ελάχιστη απαιτούμενη διαφημιστική δαπάνη για το 2020 μειώνεται στο 70% της αντίστοιχης του 2019. Στην έννοια της διαφημιστικής δαπάνης εμπίπτει η δαπάνη που καταβάλλεται για διαφημιστικές ενέργειες που περιγράφονται στο νόμο, στις οποίες περιλαμβάνονται, κυρίως, οι υπαίθριες διαφημίσεις και η αγορά χρόνου ή χώρου για προβολή μέσω των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπος), καθώς και μέσω του διαδικτύου και των υπηρεσιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, υπό προϋποθέσεις. Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, το εν λόγω φορολογικό κίνητρο έχει ως στόχο την τόνωση της κατανάλωσης και ως εκ τούτου την ενίσχυση του εμπορίου, το οποίο δοκιμάζεται σημαντικά από την πανδημία (ν.4728/2020).
• Το πρόγραμμα στήριξης της αγοράς εργασίας με πλήρη επιδότηση 100.000 νέων θέσεων υλοποιείται από 1.10.2020, με Κοινή Απόφαση των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Οικονομικών. Ειδικότερα, για κάθε νέα θέση εργασίας που δημιουργείται στον ιδιωτικό τομέα από 1.10.2020 και εντάσσεται στο πρόγραμμα, το σύνολο των ασφαλιστικών εισφορών εργαζομένου και εργοδότη (συμπεριλαμβανομένων εισφορών δώρων και επιδομάτων αδείας) επιδοτείται από τον κρατικό προϋπολογισμό, για διάστημα έξι μηνών, ανεξαρτήτως του ύψους του μηνιαίου μισθού. Στο εν λόγω πρόγραμμα μπορούν να ενταχθούν, μέχρι την εξάντληση των 100.000 θέσεων, όσοι εργαζόμενοι προσληφθούν από την παραπάνω ημερομηνία και εφεξής, με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας με εξάμηνη, κατ’ ελάχιστο, διάρκεια, τόσο με πλήρη όσο και με μερική απασχόληση, υπό την προϋπόθεση ότι, κατά την πρόσληψή τους, δεν είχαν ενεργή σύμβαση εργασίας με το νέο εργοδότη για τουλάχιστον ένα μήνα πριν και ότι δεν απασχολούνταν σε άλλο εργοδότη. Πρόσθετη στήριξη προβλέπεται για μακροχρόνια ανέργους. Για την ένταξη στο πρόγραμμα, η εργοδότρια επιχείρηση απαιτείται να είναι φορολογικά και ασφαλιστικά ενήμερη ή να έχει ρυθμίσει τυχόν βεβαιωμένες οφειλές. Επισημαίνεται ότι βασική δέσμευση του προγράμματος για τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις είναι να διατηρούν μέσο όρο αριθμού εργαζομένων για το εξάμηνο της επιδότησης κάθε νέας θέσης, ίσο, κατ’ ελάχιστο, με τον αριθμό εργαζομένων που είχαν την 18.09.2020, προσαυξημένου κατά τον αριθμό των νέων επιδοτούμενων θέσεων. Ως εκ τούτου, το πρόγραμμα στοχεύει έμπρακτα και αποτελεσματικά στην ενίσχυση της αγοράς εργασίας μέσω της προσφοράς κινήτρου για δημιουργία νέων θέσεων, διασφαλίζοντας παράλληλα τη διατήρηση των υφιστάμενων, σε μια προσπάθεια να αμβλύνει σημαντικά τις αρνητικές συνέπειες από την εξάπλωση της πανδημίας.
• Η μη διαφύλαξη αχρησιμοποίητου φορολογικού στοιχείου δεν συνεπάγεται την επιβολή προστίμου. Πιο συγκεκριμένα, κατόπιν φορολογικού ελέγχου, είχε επιβληθεί στην προσφεύγουσα εταιρεία το πρόστιμο του Άρθρου 54 Κ.Φ.Δ. λόγω μη συμμόρφωσής της με την υποχρέωση διατήρησης των λογιστικών αρχείων. Ωστόσο, η Διεύθυνσή Επίλυσης Διαφορών έκρινε ότι η απώλεια ή η μη διαφύλαξη των μη χρησιμοποιηθέντων θεωρημένων βιβλίων και στοιχείων δεν αποτελεί παράβαση ούτε των σχετικών διατάξεων του Κ.Φ.Δ. ούτε κάποιας άλλης νομοθεσίας, εκτός εάν αποδειχθεί ότι αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί. Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με την Φορολογική Διοίκηση, ο τρόπος απόδειξης ότι τα θεωρημένα βιβλία και στοιχεία έχουν χρησιμοποιηθεί ή όχι είναι θέμα πραγματικό, η εξέταση του οποίου αποτελεί αρμοδιότητα των ελεγκτικών οργάνων και μπορεί να λάβει χώρα με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο (ΔΕΔ 1610/2020).