-
Deals Services
Η ομάδα Deals Services της Grant Thornton χαρακτηρίζεται από την απαραίτητη εμπειρία και τεχνογνωσία για τον ολοκληρωμένο έλεγχο σε όλα τα στάδια μιας συναλλαγής.
-
Technology
Η Grant Thornton και το τμήμα Technology, μέσω της τεχνογνωσίας και εμπειρίας που διαθέτει, προσφέρει υπηρεσίες που βοηθούν τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν σε ένα μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον και να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο λειτουργίας τους.
-
Strategy and Investments
Στο τμήμα του Strategy and Investments προσφέρουμε συμβουλές για τη διαχείριση κεφαλαίων, τον στρατηγικό σχεδιασμό και υπηρεσίες λειτουργικής βελτίωσης.
-
Environmental, Social, Governance, Risk & Compliance
Στο τρέχον επιχειρηματικό και κανονιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις φιλοδοξούν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις απαιτήσεις του σήμερα, και να δημιουργήσουν αξία με βιώσιμους όρους.
-
Audit
Οι ομάδες ελέγχου της Grant Thornton απαρτίζονται από άρτια καταρτισμένα και εξειδικευμένα στελέχη με μεγάλη εμπειρία στον έλεγχο.
-
Business Growth Advisory
Στην Grant Thornton, κατανοούμε τη σημασία της εναρμόνισης της χρηματοοικονομικής πληροφόρησης με τις κανονιστικές αλλαγές και την ανάγκη για ακριβή χρηματοοικονομική πληροφόρηση και συμβουλευτική υποστήριξη.
-
Φορολογία επιχειρήσεων
Οι υπηρεσίες φορολογίας επιχειρήσεων της Grant Thornton παρέχουν συμβουλές και λύσεις σε όλα τα θέματα που πιθανώς να έχει η επιχείρησή σας.
-
Φορολογική συμμόρφωση
Τα στελέχη της φορολογικής συμμόρφωσης εταιριών διαθέτουν πολυετή εμπειρία, τόσο σε πολυεθνικές όσο και σε μεγάλες εγχώριες εταιρίες όλων των κλάδων δραστηριότητας
-
Διεθνής φορολογία
Η Grant Thornton γνωρίζει ότι οι φορολογικών εξελίξεων προς όφελος της επιχείρησης σας είναι ένας παράγοντας επιτυχίας σε διεθνές επίπεδο.
-
Ενδοομιλικές συναλλαγές
Η Grant Thornton μπορεί να βοηθήσει τόσο για τις εγχώριες, όσο και για τις πολυεθνικές επιχειρήσεις στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, στον σχεδιασμό και στη διαχείριση του κινδύνου.
-
Υποστήριξη σε φορολογικούς ελέγχους
Η Grant Thornton μπορεί να εξασφαλίσει ότι θα είστε προετοιμασμένοι για τους φορολογικούς ελέγχους και πιθανές διαφορές.
-
Private Client Tax Services
Στην Grant Thornton, συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας για να δημιουργήσουμε φορολογική στρατηγική και σωστή τεκμηρίωση κρίσιμων ενεργειών του παρελθόντος με τον "φάκελο υπεράσπισης"
-
Έμμεσοι φόροι
Στην Grant Thornton πιστεύουμε ότι οι συνέπειες των έμμεσων φόρων στις επιχειρηματικές αποφάσεις θα πρέπει να λαμβάνονται εξίσου σοβαρά υπόψη όπως και κάθε άλλο κόστος της επιχείρησης
-
Φορολογική αναδιοργάνωση επιχειρήσεων
Είτε η εταιρία σας βρίσκεται σε μια περίοδο σημαντικής αναδιάρθρωσης ή αλλαγών στην στρατηγική κατεύθυνση η Grant Thornton Tax είναι η σωστή επιλογή στους φορολογικούς συμβούλους.
-
Προληπτικός φορολογικός έλεγχος επιχειρήσεων (Tax Due Diligence)
Ο προληπτικός φορολογικός έλεγχος μπορεί να βοηθήσει την εταιρία σας να εντοπίσει και να αξιολογήσει όλες τις πιθανές φορολογικές επιπτώσεις που μπορούν να έχουν προκύψει από μια συναλλαγή.
-
Βελτιστοποίηση του παραγωγικού μοντέλου
Ενημερωθείτε σχετικά με την βελτίωση του παραγωγικού μοντέλου της εταιρίας σας με αναδιοργάνωση των παραγωγικών σας δραστηριοτήτων από την Grant Thornton.
-
Υπηρεσίες Διεθνώς Μετακινούμενου Προσωπικού
Η διεθνής κινητικότητα ταλέντων είναι βασικό στοιχείο μιας επιτυχημένης παγκόσμιας επιχείρησης και μαζί της συνοδεύονται από προκλήσεις και κινδύνους, καθώς και ευκαιρίες.
-
Accounting & Tax Compliance Services
Η μεταφορά υποστηρικτικών και περιφερειακών λειτουργιών εκτός εταιρίας και η ανάθεσή τους σε ειδικούς εξωτερικούς συνεργάτες (Business Process Outsourcing) αποτελεί πλέον βέλτιστη πρακτική για τις εταιρίες εκείνες που επιδιώκουν τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα.
-
HR & Payroll services
Η διαχείριση της μισθοδοσίας είναι μία από τις πιο δύσκολες και χρονοβόρες διαδικασίες που αντιμετωπίζει μια εταιρία όταν διαχειρίζεται στοιχεία του προσωπικού της. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες μας προσαρμόζονται στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρίας, σύμφωνα με το εκάστοτε ασφαλιστικό και εργατικό νομικό πλαίσιο.
-
Τράπεζες
Η αφοσιωμένη ομάδα στην παροχή υπηρεσιών προς τις Τράπεζες και τις εταιρείες κινητών αξιών έχει κατανείμει την εμπειρία της και τους πόρους της με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται έγκαιρα και αποτελεσματικά στις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών μας.
-
Ασφαλιστικός Κλάδος
Ως ελεγκτές πιστεύουμε στην προστιθέμενη αξία των ελεγκτικών μας υπηρεσιών υιοθετώντας μία επιχειρησιακή προσέγγιση σε κάθε ελεγκτικό έργο.
-
Εταιρείες Διαχείρισης Κεφαλαίων
Μέσα από ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών προσδιορίζουμε τις ανάγκες των πελατών μας και προσφέρουμε λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και αποτελεσματικά.
-
Τράπεζες
Η αφοσιωμένη ομάδα στην παροχή υπηρεσιών προς τις Τράπεζες και τις εταιρείες κινητών αξιών έχει κατανείμει την εμπειρία της και τους πόρους της με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται έγκαιρα και αποτελεσματικά στις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών μας.
-
Ασφαλιστικός Κλάδος
Ως ελεγκτές πιστεύουμε στην προστιθέμενη αξία των ελεγκτικών μας υπηρεσιών υιοθετώντας μία επιχειρησιακή προσέγγιση σε κάθε ελεγκτικό έργο.
-
Εταιρείες Διαχείρισης Κεφαλαίων
Μέσα από ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών προσδιορίζουμε τις ανάγκες των πελατών μας και προσφέρουμε λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και αποτελεσματικά.
-
Φορείς Κεντρικής Κυβέρνησης
Η Grant Thornton, αξιοποιώντας τη μακρόχρονη εμπειρία της και την εμπειρία του δικτύου της από την υλοποίηση έργων σε φορείς κεντρικής κυβέρνησης, είναι έτοιμη να αναπτύξει την κατάλληλη ομάδα έργου που θα εργαστεί προκειμένου να προσδιοριστεί η λύση – υπηρεσία εκείνη που θα συμβάλει στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί για κάθε φορέα.
-
Δημόσιες Επιχειρήσεις & Οργανισμοί
Το τμήμα Public Sector της Grant Thornton μπορεί να υποστηρίξει τις Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που τίθενται λόγω των σημερινών απαιτήσεων της οικονομίας.
-
Φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Η Grant Thornton προσφέρει ελεγκτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες για την υποστήριξη των φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης στην αντιμετώπιση των προκλήσεων.
-
ΕΣΠΑ και Ειδικές Υπηρεσίες Διαχείρισης
Η εξειδικευμένη ομάδα στελεχών της Grant Thornton μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες Τεχνικής Βοήθειας κατά το στάδιο του σχεδιασμού, της υλοποίησης, της διοίκησης και του ελέγχου των προγραμμάτων και έργων που διαχειρίζονται οι Ειδικές Υπηρεσίες Διαχείρισης.
-
Φορείς Δημόσιας Υγείας
Η ομάδας στελεχών της Grant Thornton αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες που στόχο έχουν την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε όλα τα επίπεδα του δημοσίου συστήματος υγείας.
-
Ασφαλιστικά Ταμεία
Tο Τμήμα Public Sector με τα έμπειρα στελέχη που διαθέτει, μπορεί να υποστηρίξει τα ασφαλιστικά ταμεία παρέχοντας τις κατάλληλες ελεγκτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες που θα απαντήσουν στις ανάγκες τους.
-
Ξενοδοχειακές & Τουριστικές Υπηρεσίες
Hotels & tourism services
-
Υπηρεσίες Μεταφορών
Η ομάδα ειδικών της Grant Thornton αποτελείται από ανθρώπους με πολυετή επαγγελματική πείρα στον κλάδο των μεταφορών
-
Τεχνολογία της Πληροφορίας
Τα εξειδικευμένα στελέχη μας προσφέρουν υποστήριξη στην επιχείρησή σας σε κάθε βήμα, σε οποιαδήποτε φάση του κύκλου ζωής της.
-
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Από την αρχή, θα διαπιστώσετε ότι κατανοούμε τις σημερινές και τις μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησής σας, χάρη στη δέσμευση και την εμπειρία που έχουμε στον κλάδο των μέσων επικοινωνίας.
-
Τηλεπικοινωνίες
Οι άνθρωποι μας σας προτείνουν τις καλύτερες εμπορικές και ρεαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στον πραγματικό κόσμο του κλάδου των τηλεπικοινωνιών.
Γνωρίζετε ότι...
Την 1η Ιουλίου 2021 συνολικά περίπου 130 δικαιοδοσίες προσχώρησαν στην Συμφωνία δύο Πυλώνων του ΟΟΣΑ/G20 για την αντιμετώπιση των φορολογικών προκλήσεων της ψηφιακής οικονομίας.
Πρόκειται για μια νέα παγκόσμια φορολογική αρχιτεκτονική όπου συμμετέχουν κράτη που εκπροσωπούν περισσότερο από το 90% του παγκόσμιου ΑΕΠ, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Ειδικότερα, το σχέδιο εισάγει νέους διεθνείς φορολογικούς κανόνες για την διαχείριση των προκλήσεων στον χώρο της παγκοσμιοποιημένης ψηφιακής οικονομίας και των πρακτικών που επιτρέπουν στις μεγάλες πολυεθνικές να μεταφέρουν τα κέρδη τους σε δικαιοδοσίες με χαμηλή φορολόγηση. Μάλιστα, επισημαίνεται ότι οι δυσμενείς οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας κατέστησαν ακόμα πιο επιτακτική την σημασία ανεύρεσης λύσης στα ζητήματα αυτά, από όσο είχε αρχικά προβλεφθεί, λόγω της μεγάλης ανάγκης των κρατών να διασφαλίσουν την είσπραξη των φόρων που πράγματι τους αναλογούν από την δραστηριότητα που αναπτύσσουν οι επιχειρήσεις σε αυτά στο πλαίσιο της νέας ψηφιακής εποχής. Το σχέδιο εφαρμογής των νέων κανόνων αναμένεται να οριστικοποιηθεί τον Οκτώβριο του 2021, να υπογραφεί το 2022 και να τεθεί σε ισχύ το 2023.
Η Συμφωνία για τη σταθεροποίηση του διεθνούς φορολογικού συστήματος που τελεί υπό τον συντονισμό του ΟΟΣΑ αναπτύσσεται σε δύο Πυλώνες.
Ο πρώτος Πυλώνας περιλαμβάνει δικαιότερους και πιο αποτελεσματικούς κανόνες που οριοθετούν τα δικαιώματα φορολόγησης ανά χώρα επί των κερδών των μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον χώρο της διεθνούς ψηφιακής οικονομίας. Επισημαίνεται ότι για πρώτη φορά εισάγεται το δικαίωμα φορολόγησης στο κράτος αγοράς ή αλλιώς χρήσης (market/user jurisdiction), σε περίπτωση που επιχείρηση δραστηριοποιείται σημαντικά σε αυτό και αποκτά κέρδη μέσω της ψηφιακής της παρουσίας, πέραν της απλής διενέργειας πωλήσεων, και ανεξαρτήτως του αν διαθέτει ή όχι φυσική εγκατάσταση σε αυτό. Ο δεύτερος Πυλώνας από την άλλη, επικεντρώνεται στην επιβολή ενός κατώτατου παγκόσμιου φορολογικού συντελεστή επιχειρήσεων τουλάχιστον 15% με σκοπό την προστασία της φορολογικής βάσης των χωρών και την αντιμετώπιση του φαινομένου μετατόπισης κερδών σε δικαιοδοσίες με χαμηλή φορολόγηση. Η Ελλάδα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού φορολογικού συστήματος και της οικονομίας στο πλαίσιο της Συμφωνίας, ενώ εκτός του πεδίου εφαρμογής αναμένεται να είναι οι ελληνικές ναυτιλιακές, οι οποίες θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν προνόμια ευνοϊκής φορολόγησης στην χώρα μας.
Το έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό στο εξωτερικό δεν θεωρείται ότι προέρχεται από άγνωστη πηγή ή αιτία ώστε να θεωρείται προσαύξηση περιουσίας.
Κατόπιν προσφυγής φορολογούμενου στη δικαιοσύνη, το Διοικητικό Εφετείο έκρινε ότι το έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό πιστωτικού ιδρύματος του εξωτερικού που αποτελεί μεμονωμένη συναλλαγή, κατά την κοινή πείρα, σχηματίζεται από προηγούμενες καταθέσεις στην ημεδαπή και αποτελεί νόμιμο δικαίωμα διαχείρισης της περιουσίας του φορολογούμενου. Συνεπώς, η μεμονωμένη αυτή συναλλαγή δεν εμπίπτει στην έννοια της προσαύξησης περιουσίας χωρίς την σύγκρισή της με την προηγούμενη ταμειακή κατάσταση του φορολογουμένου. Σημειώνεται ότι διαφορετικό είναι το ζήτημα του τρόπου σχηματισμού και της προέλευσης των καταθέσεων που συλλέχθηκαν και στην συνέχεια μεταφέρθηκαν σε τραπεζικό λογαριασμό στο εξωτερικό. Σύμφωνα με το Διοικητικό Εφετείο, η Φορολογική Αρχή θα έπρεπε να είχε προχωρήσει στην εξέταση του υπολοίπου των τραπεζικών λογαριασμών και της πηγής των κεφαλαίων που μεταφέρθηκαν στο εξωτερικό καθώς και στην αντιπαραβολή αυτών με τα δηλωθέντα εισοδήματα του φορολογούμενου. Την άποψη του Διοικητικού Εφετείου επικύρωσε το Συμβούλιο της Επικρατείας το οποίο απέρριψε την αίτηση αναίρεσης που άσκησε το Ελληνικό Δημόσιο κατά της Εφετειακής Απόφασης (ΣτΕ 90/2021).
Τον προσδιορισμό των κριτηρίων επιλεξιμότητας για την χορήγηση της κρατικής ενίσχυσης με την μορφή της επιδότησης πάγιων δαπανών αναμένουν ακόμη με αγωνία οι επιχειρήσεις.
Το μέτρο θα αφορά δαπάνες όπως παροχές σε εργαζόμενους, ασφαλιστικές εισφορές, ενέργεια, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες, ενοίκια, λοιπά λειτουργικά έξοδα, χρεωστικούς τόκους και συναφή έξοδα. Οι επιχειρήσεις-δικαιούχοι της ενίσχυσης θα πρέπει να παρουσιάζουν κατά την επιλέξιμη περίοδο μείωση του κύκλου εργασιών τους κατά τουλάχιστον 30% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019. Ως προς την μορφή της ενίσχυσης, σύμφωνα με εξαγγελίες αυτή θα έχει την μορφή «πιστωτικού» που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποπληρωμή μελλοντικών φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων. Σε κάθε περίπτωση, κρίσιμο είναι να εξειδικευθούν το συντομότερο οι ειδικότεροι όροι και προϋποθέσεις της χορήγησης ενίσχυσης. Ο προσδιορισμός των κριτηρίων επιλεξιμότητας έχει ήδη καθυστερήσει δεδομένου ότι έχουν παρέλθει τουλάχιστον δύο μήνες από την θέσπιση της διάταξης που προβλέπει το μέτρο. Ειδικά για τις επιχειρήσεις που παρέμειναν κλειστές με κρατική εντολή τους τελευταίους μήνες είναι σημαντικό να μπορούν να προϋπολογίσουν την ενίσχυση αυτή ενόψει της επικείμενης επαναλειτουργίας τους.
Εγγραφείτε στις ενημερώσεις μας