-
Deals Services
Η ομάδα Deals Services της Grant Thornton χαρακτηρίζεται από την απαραίτητη εμπειρία και τεχνογνωσία για τον ολοκληρωμένο έλεγχο σε όλα τα στάδια μιας συναλλαγής.
-
Technology
Η Grant Thornton και το τμήμα Technology, μέσω της τεχνογνωσίας και εμπειρίας που διαθέτει, προσφέρει υπηρεσίες που βοηθούν τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν σε ένα μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον και να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο λειτουργίας τους.
-
Strategy and Investments
Στο τμήμα του Strategy and Investments προσφέρουμε συμβουλές για τη διαχείριση κεφαλαίων, τον στρατηγικό σχεδιασμό και υπηρεσίες λειτουργικής βελτίωσης.
-
Environmental, Social, Governance, Risk & Compliance
Στο τρέχον επιχειρηματικό και κανονιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις φιλοδοξούν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις απαιτήσεις του σήμερα, και να δημιουργήσουν αξία με βιώσιμους όρους.
-
Audit
Οι ομάδες ελέγχου της Grant Thornton απαρτίζονται από άρτια καταρτισμένα και εξειδικευμένα στελέχη με μεγάλη εμπειρία στον έλεγχο.
-
Business Growth Advisory
Στην Grant Thornton, κατανοούμε τη σημασία της εναρμόνισης της χρηματοοικονομικής πληροφόρησης με τις κανονιστικές αλλαγές και την ανάγκη για ακριβή χρηματοοικονομική πληροφόρηση και συμβουλευτική υποστήριξη.
-
Φορολογία επιχειρήσεων
Οι υπηρεσίες φορολογίας επιχειρήσεων της Grant Thornton παρέχουν συμβουλές και λύσεις σε όλα τα θέματα που πιθανώς να έχει η επιχείρησή σας.
-
Φορολογική συμμόρφωση
Τα στελέχη της φορολογικής συμμόρφωσης εταιρειών διαθέτουν πολυετή εμπειρία, τόσο σε πολυεθνικές όσο και σε μεγάλες εγχώριες εταιρείες όλων των κλάδων δραστηριότητας
-
Διεθνής φορολογία
Η Grant Thornton γνωρίζει ότι οι φορολογικών εξελίξεων προς όφελος της επιχείρησης σας είναι ένας παράγοντας επιτυχίας σε διεθνές επίπεδο.
-
Ενδοομιλικές συναλλαγές
Η Grant Thornton μπορεί να βοηθήσει τόσο για τις εγχώριες, όσο και για τις πολυεθνικές επιχειρήσεις στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, στον σχεδιασμό και στη διαχείριση του κινδύνου.
-
Υποστήριξη σε φορολογικούς ελέγχους
Η Grant Thornton μπορεί να εξασφαλίσει ότι θα είστε προετοιμασμένοι για τους φορολογικούς ελέγχους και πιθανές διαφορές.
-
Private Client Tax Services
Στην Grant Thornton, συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας για να δημιουργήσουμε φορολογική στρατηγική και σωστή τεκμηρίωση κρίσιμων ενεργειών του παρελθόντος με τον "φάκελο υπεράσπισης"
-
Έμμεσοι φόροι
Στην Grant Thornton πιστεύουμε ότι οι συνέπειες των έμμεσων φόρων στις επιχειρηματικές αποφάσεις θα πρέπει να λαμβάνονται εξίσου σοβαρά υπόψη όπως και κάθε άλλο κόστος της επιχείρησης
-
Φορολογική αναδιοργάνωση επιχειρήσεων
Είτε η εταιρεία σας βρίσκεται σε μια περίοδο σημαντικής αναδιάρθρωσης ή αλλαγών στην στρατηγική κατεύθυνση η Grant Thornton Tax είναι η σωστή επιλογή στους φορολογικούς συμβούλους.
-
Προληπτικός φορολογικός έλεγχος επιχειρήσεων (Tax Due Diligence)
Ο προληπτικός φορολογικός έλεγχος μπορεί να βοηθήσει την εταιρία σας να εντοπίσει και να αξιολογήσει όλες τις πιθανές φορολογικές επιπτώσεις που μπορούν να έχουν προκύψει από μια συναλλαγή.
-
Βελτιστοποίηση του παραγωγικού μοντέλου
Ενημερωθείτε σχετικά με την βελτίωση του παραγωγικού μοντέλου της εταιρίας σας με αναδιοργάνωση των παραγωγικών σας δραστηριοτήτων από την Grant Thornton.
-
Υπηρεσίες Διεθνώς Μετακινούμενου Προσωπικού
Η διεθνής κινητικότητα ταλέντων είναι βασικό στοιχείο μιας επιτυχημένης παγκόσμιας επιχείρησης και μαζί της συνοδεύονται από προκλήσεις και κινδύνους, καθώς και ευκαιρίες.
-
Accounting & Tax Compliance Services
Η μεταφορά υποστηρικτικών και περιφερειακών λειτουργιών εκτός εταιρείας και η ανάθεσή τους σε ειδικούς εξωτερικούς συνεργάτες (Business Process Outsourcing) αποτελεί πλέον βέλτιστη πρακτική για τις εταιρείες εκείνες που επιδιώκουν τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα.
-
HR & Payroll services
Η διαχείριση της μισθοδοσίας είναι μία από τις πιο δύσκολες και χρονοβόρες διαδικασίες που αντιμετωπίζει μια εταιρία όταν διαχειρίζεται στοιχεία του προσωπικού της. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες μας προσαρμόζονται στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρίας, σύμφωνα με το εκάστοτε ασφαλιστικό και εργατικό νομικό πλαίσιο.
-
Τράπεζες
Η αφοσιωμένη ομάδα στην παροχή υπηρεσιών προς τις Τράπεζες και τις εταιρείες κινητών αξιών έχει κατανείμει την εμπειρία της και τους πόρους της με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται έγκαιρα και αποτελεσματικά στις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών μας.
-
Ασφαλιστικός Κλάδος
Ως ελεγκτές πιστεύουμε στην προστιθέμενη αξία των ελεγκτικών μας υπηρεσιών υιοθετώντας μία επιχειρησιακή προσέγγιση σε κάθε ελεγκτικό έργο.
-
Εταιρείες Διαχείρισης Κεφαλαίων
Μέσα από ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών προσδιορίζουμε τις ανάγκες των πελατών μας και προσφέρουμε λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και αποτελεσματικά.
-
Τράπεζες
Η αφοσιωμένη ομάδα στην παροχή υπηρεσιών προς τις Τράπεζες και τις εταιρείες κινητών αξιών έχει κατανείμει την εμπειρία της και τους πόρους της με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται έγκαιρα και αποτελεσματικά στις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών μας.
-
Ασφαλιστικός Κλάδος
Ως ελεγκτές πιστεύουμε στην προστιθέμενη αξία των ελεγκτικών μας υπηρεσιών υιοθετώντας μία επιχειρησιακή προσέγγιση σε κάθε ελεγκτικό έργο.
-
Εταιρείες Διαχείρισης Κεφαλαίων
Μέσα από ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών προσδιορίζουμε τις ανάγκες των πελατών μας και προσφέρουμε λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και αποτελεσματικά.
-
Φορείς Κεντρικής Κυβέρνησης
Η Grant Thornton, αξιοποιώντας τη μακρόχρονη εμπειρία της και την εμπειρία του δικτύου της από την υλοποίηση έργων σε φορείς κεντρικής κυβέρνησης, είναι έτοιμη να αναπτύξει την κατάλληλη ομάδα έργου που θα εργαστεί προκειμένου να προσδιοριστεί η λύση – υπηρεσία εκείνη που θα συμβάλει στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί για κάθε φορέα.
-
Δημόσιες Επιχειρήσεις & Οργανισμοί
Το τμήμα Public Sector της Grant Thornton μπορεί να υποστηρίξει τις Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που τίθενται λόγω των σημερινών απαιτήσεων της οικονομίας.
-
Φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Η Grant Thornton προσφέρει ελεγκτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες για την υποστήριξη των φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης στην αντιμετώπιση των προκλήσεων.
-
ΕΣΠΑ και Ειδικές Υπηρεσίες Διαχείρισης
Η εξειδικευμένη ομάδα στελεχών της Grant Thornton μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες Τεχνικής Βοήθειας κατά το στάδιο του σχεδιασμού, της υλοποίησης, της διοίκησης και του ελέγχου των προγραμμάτων και έργων που διαχειρίζονται οι Ειδικές Υπηρεσίες Διαχείρισης.
-
Φορείς Δημόσιας Υγείας
Η ομάδας στελεχών της Grant Thornton αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες που στόχο έχουν την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε όλα τα επίπεδα του δημοσίου συστήματος υγείας.
-
Ασφαλιστικά Ταμεία
Tο Τμήμα Public Sector με τα έμπειρα στελέχη που διαθέτει, μπορεί να υποστηρίξει τα ασφαλιστικά ταμεία παρέχοντας τις κατάλληλες ελεγκτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες που θα απαντήσουν στις ανάγκες τους.
-
Ξενοδοχειακές & Τουριστικές Υπηρεσίες
Hotels & tourism services
-
Υπηρεσίες Μεταφορών
Η ομάδα ειδικών της Grant Thornton αποτελείται από ανθρώπους με πολυετή επαγγελματική πείρα στον κλάδο των μεταφορών
-
Τεχνολογία της Πληροφορίας
Τα εξειδικευμένα στελέχη μας προσφέρουν υποστήριξη στην επιχείρησή σας σε κάθε βήμα, σε οποιαδήποτε φάση του κύκλου ζωής της.
-
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Από την αρχή, θα διαπιστώσετε ότι κατανοούμε τις σημερινές και τις μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησής σας, χάρη στη δέσμευση και την εμπειρία που έχουμε στον κλάδο των μέσων επικοινωνίας.
-
Τηλεπικοινωνίες
Οι άνθρωποι μας σας προτείνουν τις καλύτερες εμπορικές και ρεαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στον πραγματικό κόσμο του κλάδου των τηλεπικοινωνιών.
To succeed in the B2B sharing economy, businesses need to understand what drives customers who are willing to use crowdsourced and automated services
LiquidSpace specialises in renting out spare office space in existing businesses by the hour, the month or longer. Users can hire space via the company’s app and be sitting in a business’s boardroom within minutes. They can add their own office space to the inventory too.
It’s just one example of how the collaborative – or sharing – economy is expanding into the B2B arena from the B2C sector, where names such as Uber, Airbnb and TaskRabbit have made the “sharing economy” part of common parlance.
Andrew Reid is founder and president of Vancouver-based customer intelligence platform Vision Critical, publisher of research report Sharing is the New Buying: How to Win in the Collaborative Economy. He describes the collaborative economy as “an economic movement where common technologies enable people to get the goods and services they need from each other, peer to peer, instead of buying from established corporations.”
In the B2B arena there is, he says, a lot of spare inventory available for businesses to use, particularly when it comes to low-level tasks, and you can crowdsource it through a growing number of platforms such as LiquidSpace.
The automation factor
The one factor that collaborative economy companies have in common is the use of automation to crowdsource services. As users become more comfortable with automation, we’re likely to see even more of it.
The professional services sector, and law in particular, is already leading the way on this. Shakelaw.com provides customers with automatically generated, legally binding documents; ideal for a mid-sized business that needs standard contracts drawn up.
Vision Critical itself has married automation and technology-enablement with the science behind market research and made its software available to its customers via an online platform. The company’s customers use the platform to talk directly to thousands of their own customers on an ongoing basis and get feedback on everything from new products to upcoming marketing campaigns. This customer intelligence lets brands confidently make million- or even billion- dollar business decisions.
“We realised that some elements of what professional consultants do are not highly skilled or unique,” says Reid. “Anything that can be commoditised, democratised or templated will be, and any business that doesn’t believe that is going to lose.”
Why automate?
But why the rush to automate? Aside from the convenience it offers customers, Reid points to three reasons. First, the internet and sharing-economy technologies have made consumers more comfortable with the do-it-yourself approach. We now confidently bypass travel agents to book our holidays directly with airlines and hotels. That attitude, and expectation, is starting to seep into the business world.
Second, bringing a new, long-term supplier on board is time-consuming. Once the long, drawn-out contract negotiations are over, you have to educate them about your business. Dipping into sharing or automated services as and when you need them makes you faster and more flexible as a business.
Third, sharing and automated services are cheaper, allowing mid-sized firms in particular to save their limited resources for higher-value activities.
In light of this new customer mind-set, adopting technology is key to achieving business growth, says Robert Samuel, a partner at Grant Thornton Australia. “We are working with many mid-size businesses in Australia who are demonstrating agility to grow by embracing disruption through investing in the right systems to cope with change,” he adds.
In Australia, technology adoption has become even more imperative since Malcolm Turnbull was sworn in as Prime Minister earlier this month. In his first statement after being sworn in he urged people to embrace disruption, stating: “The disruption that we see driven by technology, the change is our friend if we are agile and smart enough to take advantage of it.”
Sharing economy risks
Despite the growing popularity of digitally disruptive companies, using them is not without risks. Perhaps the biggest is how businesses can guarantee the security and privacy of their own customers and employees when they are crowdsourcing suppliers. That becomes an even bigger risk when you take into account the myriad regulations companies must comply with when it comes to issues such as data protection.
“I think this problem will solve itself,” says Reid. “I think we will find ways for people to get that seal of trust.” He cites the review model used in the B2C sharing economy as one that would work in the B2B sector too.
Car-sharing company Lyft, for example, has built in several mechanisms to ensure car owners can trust the customers they’re picking up. Users must link their Lyft accounts to their Facebook profiles so that car owners know what the customer looks like and something about them ahead of time. Accounts have to be registered with a credit card so payment is always guaranteed. Lastly, previous service providers rate customers, which means behave badly and you’ll be barred from participating in the future.
That works both ways for most sharing economy services. Customers can also rate service providers – those peer reviews effectively force providers to self-regulate, as a handful of bad reviews could mean the end of your business.
Drawing the line
Another way to mitigate risk is to be careful about what you choose to crowdsource and automate, both as a user and as a platform provider.
“There are always going to be major events that can make or break a company. That’s why we’ll never lose the value of professional consultants who bring historical knowledge and long-term experience to the table,” says Reid. “It’s likely that a business wouldn’t use the collaborative economy if it had a million dollar deal on the line but if it was a startup with 10 employees and it needed to write a standard employment contract, of course it would.”
So while collaborative economy suppliers should never outsource their high-value activity, everything else is open for consideration. Reid goes so far as to say that companies should even consider cannabalising themselves by automating their own low-value activity. He explains: “Think about that bottom 20 per cent of low-value jobs: empower the consumer by commoditising them. Do that and your customers will reward you with their business for the higher-value services you offer.”
Technology adoption is therefore not only integral to business growth, but also changes the way customers transact with you and is therefore much more than a technology project – it’s a transformation of the entire business. “It’s imperative to lay the foundations correctly so that the technology systems support the business and its changing needs in different market conditions,” says Samuel.
Start experimenting
Automating that bottom 20 per cent of tasks is not as difficult as you might think. Reid says that companies need to start experimenting by dipping their toe in the water. They certainly don’t need to worry about inventing new technology. Uber is simply the sum of a Google Maps interface, PayPal, custom code, good design and some clever marketing. Its success lies in delivering a great experience for its customers.
Reid warns: “Sharing and automated services are not a fad; they’re not going away. Everyone’s challenge and opportunity is to think about how they can meet the unmet needs of their customers in as creative a way as possible. You don’t need to develop new technology – the technology already exists. Sharing economy services that do well are those that put customer needs and the customer experience at the forefront of their offering.”
For the leaders of dynamic businesses, the message is clear: your clients and customers want – indeed, they even expect – the flexibility offered by modern methods of product and service delivery. And they are willing to sacrifice some security for lower costs and increased customisation. But there is a limit. Efforts to automate should not be all about bottom-line growth. You need to put the consumer at the heart of any decision or they will take their business to someone who will.